Kære KM´er. juni 2026
Tak for massiv opbakning til både Busløbet og sommerfesten bagefter i haven.
Vejret var perfekt til fest og hygge, for nogle til den varme side at løbe i.
Klubdagen ved Eventyrsport var også flot besøgt, med knap 60 deltagere.
Det er brændstof til det frivillige arbejde, når der er vind i sejlene på de skibe, vi sætter i søen.
Vores deltagelse i Kolding Half var formidabel. Både mange pink-farvede bluser i feltet, og den efterfølgende medaljehøst skabte stor synlighed for vores klub.
Nedenfor kan du læse mere om:
Løb på Sandholm I august.
Isløb ved Hindsgavl.
Ruteændringer
Væske i sommerperioden
Hjælpere til Grøn Koncert.
Løb på Sandholm/Kolding Gårdbryggeri. Vi holder fast i det at løbe udenfor Bøgelund.
Gitte og Per Grønbæk lægger rammer til og arrangerer en skøn dag for os alle.
Det bliver lørdag den 15. august med løb i naturen og samling med øl og pølser.
Der vil være ruter af forskellige længder og der kommer tilmelding via Sportstiming.
Isløb ved Hindsgavl. Mere løb væk fra Bøgelund. HC er i gang med at arrangere en tur, hvor vi løber i området ved Hindsgavl og slutter med fælles is-hygge. Mere følger, når vi har en dato – glæd jer.
Ruteændringer er noget, vi kommer til at se i de næste par år. Især motorvejsudvidelsen giver behov for akutte justeringer, så vi ikke ender ved en spærret vej eller sti. Vi følger aktivt med i de udmeldinger, som Vejdirektoratet og kommunen kommer med.
Væske i sommerperioden. Der er ikke udpeget væskeansvarlige i ”ferieugerne”, så der skal du selv sørge for drikkelse undervejs. Sidste væske er den 10. juli.
Hjælpere til Grøn Koncert fredag den 17. juli efterlyses. Få en dag med andre KM´ere, hvor du hører musik, der er forplejning med mad og drikke, og du gør en forskel for glade mennesker. Læs mere her.
Nyd det gode og lune løbevejr i de kommende uger.
Sportslig hilsen
Bestyrelsen Kolding Motion
Jan Lundsgaard
