Fastelavn –
tøndeslagning – mandag den 16. februar 2026 kl. 17.00
Husk at vi aldrig må blive for gamle til at lege – derfor skal vi have kronet en kattekonge og kattedronning for 2026
Vi hænger 2 tønder op ude i gården mellem de tre flotte træer, og rigtig unwoke deler vi op i dronninger/konger og ikke personer.
Vi håber, at mange vil deltage i tøndeslagning kl. 17.00, altså før vi løber afsted kl. ca. 17.10. Til gengæld står vi så klar med kaffe, varm kakao og fastelavnsboller – og måske lidt ekstra – når I kommer retur fra løbeturen. Det bliver i Siverummet og/eller ude i gården, vi forbeholder os ret til at improvisere lidt her.
Vel mødt og lad os sammen få lidt sjov ud af det 😃
MvH Temaudvalget

