Løb og gus – onsdag d. 4. marts


Kære KM’er

Kom og løb omgange rundt om Slotssøen, få løsnet musklerne med Aqua-fitness, derefter en omgang Saunagus og slut af med hygge og sandwich.

Onsdag den 4. marts har vi i samarbejde med Slotssøbadet lavet en hyggepakke, der sætter fokus på samvær og varme.

Vi mødes klokken 16.00 ved Slotssøbadet, checker ind og tager nogle runder omkring Slotssøen.

Klokken 17 er vi omklædte i badetøj og får løsnet og trænet vores muskler med Aqua-fitness.
Derefter en omgang saunagus, hvor vi får sanseoplevelser i varmen med dufte og damp.
Vi får et bad og klæder om, inden vi slutter af i Kirkesalen på Sct. Jørgens gård klokken 19.30.
Her er der sandwich, sodavand og hygge, før vi tager ud i vinterkulden igen.

Du deltager ved at betale kr. 75,-på mobilepay 72539, skriv dit navn og Slotssø.
Sidste tilmelding er tirsdag den 24. februar klokken 19.

Vi glæder os til at mødes – lidt anderledes end vi plejer

Ved spørgsmål kan formand Jan Lundsgaard kontaktes (kontaktinfo nederst på siden).